Dodge vypustil model Challenger na trh v loňském roce v zaváděcí omezené sérii a od letošního roku se chystá naplno využívat potenciál této připomínky dob neomezených emisemi a nedostatkem paliva. V letošním roce bude dvoudveřové kupé nabízeno se třemi motory a několika stupni výbavy.
Podle nabízeného výkonu je uprostřed palety motorů verze R/T, pod jejíž kapotou pracuje osmiválec HEMI o objemu 5,7 litru. Toto provedení s označením Classic asi nejlépe zabrnká na ty správné strunky milovníku klasických muscle cars.Dodge Challenger R/T Classic má být standardně dodáván s šestistupňovou manuální převodovkou, s níž jeho osmiválec nabídne výkon 280 kW (376 k) a točivý moment 556 Nm. S takto výkonným motorem zvládne Dodge akceleraci z 0 na 96 km/h pod 6,0 s. Na přání bude dodávána i pětistupňová manuální převodovka a v takovém případě bude motor disponovat výkonem 277 kW (372 k) a točivým momentem 544 Nm.
Od ostatních verzí Challengeru se provedení R/T Classic bude lišit díky designu dvacetipalcových litých kol, znaku Challenger na předních blatnících a pruhům na bocích, jejichž provedení odpovídá modelům R/T z první poloviny sedmdesátých let. Zájemci o Dodge Challenger R/T Classic budou moci volit jeden ze šesti laků karoserie, z nichž jsou tři stejné jako u původního modelu.