Historie
1900
John a Horace Dodge se rozhodují místo jízdních kol vyrábět automobily. S Henry Fordem uzavřeli dohodu o dodávce většiny dílů pro jeho nový automobil.
1910
První automobil Dodge známý jako „Old Betsy“ sjel z výrobní linky. Kvůli zájmu zákazníků začala značka Dodge vyrábět i nákladní automobily. Armáda objednala u značky Dodge osobní vozy pro použití v mexické Pancho Villa. Ve voze Dodge jezdil i poručík George S. Patton, který vytvořil v roce 1916 útvar, jemuž bylo možné říkat první motorizovaná kavalerie. Spolehlivost vozů Dodge armádě vyhovovala, takže automobily Dodge získaly renomé velmi spolehlivých a robustní automobilů, které vydrží i méně šetrné zacházení.
1920
Oba bratři zemřeli na následky nemoci v rozmezí několika měsíců. New Yorští bankéři koupili firmu Dodge Brothers v roce 1925 za 146 miliónů dolarů. Dodge uvedlo na trh uzavřený celokovový model. Dodge se zároveň stalo první americkou automobilkou, která otevřela výrobní závod v Evropě. Nákladní vozy byly prodávány pod značkou Graham. Od roku 1928 je Dodge součástí Chrysler Corporation.
1930
Do Evropy byly posílány rozložené vozy, které se zde stavěly. Byly zavedeny nové standardy kvality a komfortu lidské práce. Nákladní vozy Dodge se staly velmi populárními také v Evropě, jejich výroba se přesunula do evropské továrny Chrysleru. Dodge představil řadový osmiválec „Straight 8“. Vozy Dodge jsou v Americe nabízené také jako čistě pracovní stroje určené pro různé druhy služeb.
1940
Během druhé světové války vyráběla značka Dodge automobily, jejich díly, ale také letecké motory. V Chicagu byla otevřena továrna na motory pro bombardéry. Do celého světa bylo vyvezeno více než 400 000 nákladních vozů Dodge, které byly žádány kvůli výdrži a robustní konstrukci. Dodge představil neotřelý pick-up Dodge Powerwagon, který zůstal pro vojenské i civilní účely ve výrobě až do roku 1970.
1950
Na automobilech se začal objevovat přístup „Cab Forward“ se silně vpřed posunutým a zakulaceným čelním sklem, stejně tak jako zapuštěné kliky dveří. Nákladní vozy Dodge se mnohokrát objevily ve filmu. V roce 1953 Dodge představil osmiválec HEMI.
1960
Byl představen model Dart se samonosnou karoserií. Dodge neustále vyniká progresivními technologiemi – sedadlo řidiče s měnitelným sklonem či namovymezovací brzdy. Značka Dodge je známá po celém světě. Do prodeje byl uveden pick-up Club Cab, který nabízel navíc 960 l krytého prostoru pro zavazadla. Dodge připravuje tým pro závody vozů Stock Car.
1970
Ve Velké Británii navržený Hillman Hunter je známý též jako Dodge 1500 a Dodge Polara a lze jej považovat za jeden z prvních skutečně světových vozů. Dodge se spojilo se značkou Mitsubishi a prodávalo model Colt. Obrovský úspěch zaznamenal Dodge Omni. Jednalo se o hatchback s předním pohonem. V USA je pick-up nazývaný „L`il Red Express“ v roce 1978 nejrychlejším sériovým vozem na trhu.
1980
Omni získalo výkonnější motory, včetně sportovní verze upravené Carolem Shelbym. Na trh vstupuje Dodge Rampage, který je prvním pick-upem s předním pohonem. Koncem tohoto desetiletí dostal zelenou projekt sériového sportovního vozu, který vycházel ze studie Viper. V USA se dostalo do prodeje MPV Dodge Caravan a Dodge se úspěšně zúčastnilo v roce 1980 Safari Rally v Keni.
1990
Na trh přichází první pick-up s plátěnou střechou Dodge Dakota. K dispozici je sportovní paket Ram, stejně tak jako provedení Quad Cab, což je první použití druhého páru dveří otevíratelného proti sobě u vozu pick-up. Dodge se vrátilo do NASCAR. Na trh přichází úspěšný Dodge Viper. Byly uvedeny turbodiesely Cummins a designérský styl „Big Rig“.
2005
Značka Dodge oznamuje záměr vstoupit na evropský trh a v následujících letech úspěšně uvádí do Evropy modely Dodge Caliber, Dodge Nitro, Dodge Avenger a zatím posledním modelem je v roce 2008 Dodge Journey.